Grafikai tervezés
A grafikai tervezés lényege, hogy a hatékony információ átadás érdekében, érzéseket váltsunk ki a szemlélőben, vizuális élményt társítsunk az adott mondanivalóhoz.
Grafikai tervezést nevezhetjük egyszerűen vizuális kommunikációnak is, ami a legerősebb és legősibb eszköz az emberi kommunikációban, ezért Önnek is kellő gondossággal kell kialakítani cége vizuális kommunikációját.
Ön milyen érzéseket akar kiváltani potenciális vevőjelöltjeiből?
Egy reklám hirdetés grafikája közvetlenül befolyásolja egy termék vagy szolgáltatás értékéről alkotott képet. Ha egy professzionális grafika növelheti a termék és/vagy szolgáltatás értékét, nem volna jó befektetés egy grafikai céggel együttműködni, aki megérti a cég megcélzott piacát és a terméket vagy szolgáltatást amit a cég képvisel?
A vásárlók fejében rögzült a minőség=minőség elve, és fordítva. Tehát nem számít mennyire jó a termék, ha a vizuális kommunikáció (grafika) a termék értékét nem kellően képviseli, azaz nem kellően igényes, azt a terméket sokkal nehezebb eladni.
Költséghatékony professzionális grafikai tervezés? Kit bízzak meg vele?
Grafikai tervezési munkákat nyújthat a cégen belül kialakított grafikai részleg, egy reklámügynökség, művészeti stúdió, szabadúszó művészek vagy esetleg nyomdák is.
A házon belüli grafikusi személyzet gazdaságos, ha nagy mennyiségű tervezési munkára van szükség, de hamar egysíkúvá válhat a cég kommunikációja.
Reklámügynökségek és művészeti stúdiók sok tehetséges művészt alkalmazhatnak, de relatív magas költségen. A nyomdák általában ügyesen összehoznak kisebb igazításokat az ügyfelek print anyagaikon, de komplett tervezésre nem igazán alkalmasak.
A szabadúszók nagyon szép grafikai munkákat tudnak alkotni, ráadásul kedvező áron, de nem elérhetőek minden esetben, amikor kellenének.
Mit nyújtunk mi?
Groteszk Kreatív Társulat kedvező, "szabadúszó" áron kínálja grafikusi szolgáltatásait és mindezt olyan elérhetőség mellett mintha egy saját grafikus csapata lenne.
Twitter Facebook FlickR